6.30.2009

love lots

生日禮物準備了,你搖頭指明天才看
好好好,你一定會鍾意,禮物仍暖暖的在我袋裡


你一手將我湊大 你從前就寵我懂我 你會為我的成續憂心 你會開定冷氣等我放學 你一邊刨馬一邊等我返 你會引我孖份買馬仔 你我都口講一套做一套 你見我房凌晨仲著燈會查房然後一句:仲唔訓 你一邊說不要送你太貴但一邊暗自高興 你每次去長旅行我都水腫 你擔心我們會病 你會為我準備花旗參茶去暗瘡 你病的時候仍然說買餐給我 你摸著我的頭入睡 你比較精神時叫我放工早點回家 你見我水腫會對我說傻豬 你每日提我要早D訓 你很擔心很驚但盡量唔表現 你痛的時候仍然對我擺出笑臉你對我說未夠鐘 你給我拍拍安慰 你兩次係我夢裡走了 你前晚仲問我係咪要去街 你見我今晚比較能控制於是放鬆了 你說聽日先比份生日禮物你 你見我進來喊阿嫲時笑了

我知
我從小就被妳寵愛著


妳瞞著我對小孫女說:死喇,今次無人照顧到你
酸溜溜
我呢?我大可以日日陪妳,妳比一切重要

從小我只會為妳跟別人抗行
我不太會為自已爭取但為你去爭的我懂
你我都口事心非,一直都知你不想住療養院
就唔會有人可以實行
小霸王就是有一點的能力去發爛抗行
你知道的


你們要等我
我相信我命也不會很長


love you my dearest