5.27.2006

wii 0056

由PS到PS2都係'應該要有'既死人心態而買
直到NDS既出現先發現點解自已一直都唔多點玩PS的原因
而今次既wii,相信可以再一次肯定 ...
原來我暗戀既係nintendo而唔係ps!

相信,佢既出現會殺死好多無gu既人……
亦相信,佢既出現會令我減手臂輕易成功!



the viedo original fr youtube genux

一隻煮野食game已經可以隊lum我,加埋指揮tennis牙醫釣魚打golf捉蚊,
我唔死至出奇.....

mr. nintendo如果有幸你識睇中文又睇到我呢篇hompy的話…
請唔好一出就有機無game同第一批果陣出多幾部同考慮香港日本同日發售!