5.13.2006

hompy travel 0439

首站探訪1.語家,四link四clcik,正式宣布我比Wii洗左腦,而iTalk 都攪到我心臟機能全部廢曬!
景點過後到了仍然回頭看緊既2.,再直落3.姑女舍,短髮,我諗起首歌...
再到唔識既4.不是人,睇左個NDS mario viedo,巨型mario迫爆mon幾型仔,
左眼立到fd list有5.G fa,讀書生涯完結的少女仲未玩夠,畫左隻龜等佢係知有共鳴既
接住直去會6.粗眉,然後發覺粗眉fd list係廢既所以backspace又黎返G fa樹,
7.喇,可惜一樣全block留言所以我寫唔到封家書比佢留念…
8.P預左無update不過佢fd list有用,8.乾爹好野唔使講,再去埋波友10.阿少
轉個彎入左11.panda 館,原來佢仲係超人緊,睇返留言,原來我打錯字……陰公= =
百感交雜既情況下回巢了!
係務處睇埋12.咖啡覆的買飛方法就得曬

一夜遊亦正式完結

blog既世界好得意,click極都click唔完,原來來來回回留留覆覆咁就keep到contact
我好怪(其實我唔覺得怪) ,多數我只留第一言……所以留言比較少
但緊記,無留言....唔代表我無遊....

*當然啦,夜遊行程每次唔定既,順手click就順住去