12.06.2012

Swimming Day 2 0358


這趟沒有任何的agenda
只要開開心心"整整齊齊乾乾淨淨"的回去就可以

然而第二晚離鄉我已水腫因為讀了你的字。你說的教的癡線的我都有放入腦,從來你是不會點我的。走到柬前一晚先對你說"聽日飛呀我",實在是唔到最後一刻我都講唔出口那幾天要走,這是老早決定的。回家後不停後悔解唔一早話你知,大慨很怕大慨是衰性格,對不起幸好 / 感謝Mr. Luck有把你睇實我們才可再去買底衫。以後,你累了或我累了我都會繼續係你沙發上賴著不走的,因為天歇是浪漫的。!我不在附近感受不了,所以任何大小事請直接講‧我‧知聽日我買電話卡後再txt你我神秘又美麗的電話號碼,同埋最緊要係快o的check你三月的假 ;D

放心,我會(盡量)唔跳的。
同埋要寄聖誕卡比我  lol



Thanks Mr. Luck
一直都知我幸福得要死