5.10.2009

HKDL vs DLR vs DCA vs TDL vs TDS

just found this file in my laptop

我羨慕小朋友由細已經有迪士尼陪住大
由細睇迪士尼卡通大,迪士尼廿年只去過兩次
太遠,幾鍾意都唔可以成日去

08年迪士尼佔我廿日,1/18
鼠年好運得很,去了5/7 個

我以為我愛樂園,於是我去了日本樂園3日

Mickey and friends costume佢認第二無人敢認第一 (唔信你睇下),管其他fans說佢地做得過火唔迪士尼 ,但自給自足的日本樂園一樣照爆,ride 亦不斷因應需求而迅速增加 ,除左佢仲有邊個樂園門票會"本日售罄" ?

我繼續以為我愛樂園,我又順道去了美腳的2日

之前已聽過DCA業績插水,我去了,很易明插水原因 。米奇地盤衫、無野買、跳樓機…o-my-god-r, 改建後希望你有翻身的一面 !
DLR是借叮噹法寶的香港放大版 ,傳統但唔out,不過大到我greet 不到mickey minnie chip dale donald daisy ,只見長長的長龍在排香港不太受歡迎的It's a small world …

最後結論係我鍾意character大過天
HKDL > DSL > TDL > TDS > DCA
香港最贏最好sell的是你班characters同merchandise,佢地活潑得意過所有我見過 ,佢會話你咁熱著咁多咁凍著咁少、萬聖佢會扮兵足賊、新年玩招財貓… 看似小事但佢地幫你贏左好多張annual pass返黎。a.p有幾多個係想玩你d ride?
睇相無用,要去過玩過你先會感受到

請不要再用tea cup, 飛碟同唔知乜轉轉轉黎sell你獨有的新年 、請不要再加重web的loading 、請不要忽視本地客…
記得你有一大班可愛得殺死人的character 、記得最岩香港人的新新新festival event …
勾起返香港人X身軀內的fantasy

上海証實要起了,我地再無uni的中國特式
聽說美國有兩個迪士尼都唔夠中國起兩個實無問題
很明顯,美腳兩個是friend ,中國兩個將會是competitor
我地先輸地皮但大贏對disney culture的認知
未起已經要鬥

擴建的消息經過九十年後終於得到証實 ,火唔燒到埋黎唔知驚 ,或者我應該多謝上海迪士尼計劃
金生,請証明我地的不是踏腳石
Dont break our fantasy...Rmb grow not close

luv u, my dear

No comments:

Post a Comment