2.16.2009

Meet & Greet 0145

一把聲一個樣
一見面你地已經知有事
差d就係中環H&M正門嚎喊

朋友無睇blog的習慣
加上近排對40/F以外的自我封閉
佢地完全唔知發生乜事

以為迪士尼可以放鬆,點知一出黎一切一樣

日曆上依然圈滿你地的日期
一個擔心開刀一個無胃口
我亦被人吹買保險,我知我知,我命中率好高
開始唔知顧得邊樣
以為兩樣完咩
第三個又似乎開始wan yeun…

頭好暈鼻好臭
唔返屋企唔聽所有似乎先醫好我




今日,我講"好想係讀書果陣"
背後台詞唔係我幼稚唔想做無鬼聊有飯食
而係一家七口最開心


無事
頂一頂,乜都過。
(尋晚打的,但打完周公收左我皮)