1.12.2009

Swim to LA 1120

我鍾意同你地兩個周圍去,我鍾意美國人的熱情
我鍾意真係買到靚野既outlet,我鍾意Pas-si-din-a (ho chun e)
我鍾意Buffalo Wing ,我鍾意ice-cream yogurt
我鍾意vegas,我鍾意佢地對每一樣野既投入
我鍾意美國人snowboarding著短袖衫
我鍾意果邊有好多香港搵唔到接觸唔到既野



我唔慣美國的飲食習慣(no-hot-vegetable life),我唔慣下下個幾鐘的車程
我唔慣寄人離下,我唔慣隔山打牛
我唔慣去邊都同人交代,我唔慣去邊都要人車
我唔慣身邊無曬所有既你地,我唔慣乜都要依賴其他人…
唔慣永遠係籍口,唔想慣至真


不過將未無人知
係時候開始諗


love and ths lots.
Orange sunset by you.
Getty, LA