10.04.2008

LOVE 2208

演唱會後群症

演唱會那住支綱飛落黎一幕叫到甩聲
我都諗起Golden Mickey 入面Tarzan既一幕,同樣係我拍爛手掌之選
跟據非正式統計,全場有超過98%的女性
餘下2%分別為唱片公司人員娛記同男友
全場應該都唔係聽歌而係咁目及樣
你地只要企出黎唱林歌就掂硬,唱分手慘情歌反而諗唔到同你地既la lun

之後迪士尼,um...... 我諗我做唔到fans
我應該呢一世都唔會為左兩分鐘而塔兩個鐘車入去見佢地一面
無私的愛是偉大的,但我卻愛訓more!

今日開左5分鐘花樣少年少女黎睇
原來我仲會一路睇一路wow,癡線
請好好keep起你所有肌肉!

最後我都係決定睇你套新戲
雖然我應該會鬧到死…




香港迪士尼黑色世界開幕
26Sep to 1Nov

驚o既唔o岩我不過實o岩你地
所以我讚既只有Halloween Decoration
我彈既一定係Chip n Dale + Donald n Daisy 三年halloween都無換過衫
顧得大黎顧唔到細
請多少少人做得全面d真係咁難?
好失望
Jack in charge by you.