9.20.2008

life 0227

經過四年前相似的背景
原來我記憶力無想象中咁差,唔想記得但一路都記得好實


今晚見到你電話薄上寫的"Daddy death date and time"
你係驚自已有一日會唔記得 定 你要自已一定要記得?


我唔知我可以做o的乜
我唔知我可以做o的乜
我可以做o的乜我可以做o的乜我可以做o的乜
每一次我都唔知我可以做o的乜同做得o的乜


搵到工既時候你宣布小休
搵到錢既時候你宣布大抖
係咪我行得越順就會影響到你地?
如果係,比條山路我


你一直講笑話老左叫我養你
你要信我實做得到
撐住,都撐住我地
我撐唔到,我撐唔起



已經缺水
好支力好支力…


Many Good Luck!