7.17.2008

Shou Bay Lam Shan 0035

:我的存在係阿嬤的一個記托,是一個好重要的角色
o岩,不過阿嬤又何嘗唔係我的記托託,我生活最重要的一部份呢?

由滿月帶我去歡樂天地到冒險樂園,由皇宮到海天飲茶,由細細個跟出跟入到你會自已去冒險
原來已經廿幾年
你的地位一直無變過,每年最唔慣既就係你去大半年旅行
凌晨返屋企無燈,太夜訓無人煲雪梨茶,爆瘡無花旗參,更加唔洗寄望有雞翼餐
下次,我同你一齊走

今日你生日,買份禮物比你天經地義
唔洗講一定好貴等等等等
最緊要你鍾意

Everyone know I always love you!
Grandma, Happy Birthday!
生日book左去老遠打邊爐instead of 去酒樓食晚飯,有時真係覺得你幾yoo

Grandfa, she is fine and beloved, dun worry
miss you...