5.20.2008

Rebuild 0054

上星期一,紅假
他他條地一邊食雞翼餐一邊上網
見到yahoo即時新聞中一欄:香港部份地區感受到地震
click一click,講一講,未睇六點半新聞仍然傻下傻下

或者我一直都太幸福幸運
四川地震正好再一次話我知我的危機意識比正常低好多

而我係香港人。



上星期身邊朋友都開始提醒大家要捐款幫助災民
朋友,記得簡個安全又可靠的途徑 (銀行、大型機構、大型慈善團體、馬會)
新聞岩岩報導有人呃善款!

無錯,有人連呢d錢都要呃

贈三字,癡膠花。



邵逸夫好野!第一個行出黎捐一億
然後電視扶貧活動,三億
多個慈善團體活動、屋村活動、慈善義賣、馬會…
善款數字已超過:十億
再加李嘉誠、李兆基各一億
共十二億!

由第一日發起慈善活動,我就知道香港人一定不遺餘力
短短七日足已証明。

十二億,聽落好多
不過一個川一個省一個人的rebuild需要更多更多
見到一幕幕大地震過後的景象,發覺《一百萬人的故事》已算幸運

朋友,唔好因為捐完一次就覺得完事
有能力請繼續幫、繼續繼續捐

捐錢呢家野,
我對香港人好有信心!