3.01.2008

Conversation 2019

人:對住o的唔熟既我會唔多出聲唔笑唔剩,比人話版起塊面不可一世其實唔出奇 友甲: 可能啦,不過我未試過同你唔熟

係wor,原來我地Day 1已經開始一齊玩


人:夠鐘睇戲,走先喇
友乙:嗯 (起手灌曬一杯荳漿準備走)
人:我走先乍wor,你地可以繼續
友乙:(笑到嘔返曬成杯奶)

原來,我地已經習慣左一齊撇


人sms:ooo... 我約左Chico夜晚睇戲,所以佢陪埋我hair cut a tmr, thx sin...
友丙:

其實,個thx係真心既但係我都feel到你真心想我唔同你客氣 hahaha



小事三則。
唔睇都得