9.11.2007

On-the-way-home 2055

又係陽光po照既清晨,時間岩岩就係學生返學的時間
一個坐我隔離再隔離,兩三個迫係車廂角細聲講大聲笑,三四個上車落車

我從來唔係校服愛好者,但學校既懶嚴攪到從前最愛
一.偷雞著"打底"
唔係驚走光果隻打底,而係著多套去街衫係底,一放學就可以輕鬆去街 (學生既我就係咁渴望著便服去街)
二.再偷雞波鞋上學去
實在受唔住返學鞋的重量,日日就過住書包遮鞋式入學校門口 (皆因阿訓導每天都會係門口X-ray你)

遇到鍾意既堂會聽聽,苦悶痛苦的就唔會要自已陰公
鬥諗歌名 / 畫晚裝 / 遊樂場設施 / 卡通人物 ,後排全排煲漫畫 (到而家都記得最齊心煲既係Love Melody)
傳紙仔一定走唔甩,無聊既境界去到大家台頭都貼張數字英文表,用數字碼去代替英文 : a=1 , z=26
務求紙仔比人執到都唔會明

Lunch 一粒鐘太奢侈,我地總會那那臨食完那那臨玩,最經典係玩一筆out消
兩個人為一組,每日每組輪流出題目做主持
而諗題目永遠係上堂既最佳消遣之一
輸既罰錢,贏既恭喜!

好無聊,但中學同學出黎聚都總會諗起呢o的


今日坐地鐵歸家途中,見到玻璃倒影的自已
再比比隔離再隔離的那位同學…
原來我既校服生涯已經完左咁耐