5.05.2014

422


當屋企有事而你在外地時,比自已病在異鄉徬惶無助一萬倍
大腦的斷線、情感的爆發,執好的行李、退房、搵最快的飛機
你要是情感崩潰,飛機接飛機可能走了;你要是顧飛機,你的房東走了
從來都幻想有一日很有型買即日的機票,跳上飛機享受快感
幻想都很完美

凌晨四點iPad 突然猛力地撞到地面將我叫醒的是妳吧
對不起,當時不在妳身旁
只能透過電話向你說話
我相信是妳安排好的

...
我很怕commitment 但我唯一遵守的這是將每個星期日預留給你
在家我很霸氣,妳是唯一一個夠膽時結婚的
:好好好,先帶給你看,妳眼光好所以妳說好我先做野
估計得到的甜思思
你很受我的甜言,你很自豪有這個孫女我都知道
出發前一天,如常的一齊飲湯食蛋糕,臨走時你問我幾時再過黎
我說大約兩星期,你將牆上的雜誌看完我就差唔多返到


有點突然,但又有點準備
話說不了,一句都不想說
會過的,我知道
Just be speechless and give me a big hug wherever we meet, no matter how close we are. Love is here, around and in my heart, I know. 
















Thanks for everything
Love you, my powerful Grandpaul

3.14.2014

見家長的關係 0203

對對對,我講的是男/女-朋友家長見面
不是指愛郎情侶,是真的見朋友的爸爸媽媽妹妹姐姐哥哥弟弟姨媽姑丈等等等等

我愛住家飯形象同食外賣既感覺太深入民心,每當我一支冷時朋友都不是約我行街而是叫我到他們家嘆媽/爸手勢;燥熱非常時朋友的媽媽會煲我十公升涼茶降溫;家族旅行郊遊行山也會有我的頭 (jeng);路易王子的家人說我不是獨生女,是他們的阿妹,我知因為我"醒目過人天生麗質"朋友好多時當我妹一樣,但第一次聽人講出口,水腫到豬頭是不能避免的環節… (逃不出比利時是命)

一句講曬
頂,你地 sweet my heart!

我大概一世都會因為掛住阿嫲而水腫
但我信我前世積落一噸福,令癡線的你地無條件將家分俾我,maintain我響而亮的wahahaha
Thanks all my sweetiesssss, family and Mr. Luck


如果我like過閣下家中碟菜相,就要問媽媽加雙筷同要約我喇 :) 
我是有家的魅力 型的,屋企見!

我家Jimda 只吃竹

2.20.2014

Dear Queen 0225


是的…可能爸爸媽媽的家庭下我讀書會高分D、可能跌左支叉都唔使自已執、可能我每星期有新紗裙去太古城… 但我會沒有童年人人都羨慕的每日歡樂天地狂歡、只要緊緊合格就可保平安的輕鬆、沒有同爺爺嫲嫲親密的關系…
那位會知我真的會比較快樂?

你從小養我寵我的都做齊,而我健康唔使撈又快樂,還缺甚麼?
自責太too much了 (雷公會劈我的)

前朝百癡般迷失電話其實下午已收捨心情揀新電話
今日打開電腦見D相back up到11月時更覺賺左!
改變不了的唔好loop喇,做D令自已開心o既事更賺

不太執著亦毋須比較
包保皺紋再過十年後都未出現!


LOVE
Big Gon G

10.28.2013

公主 1057


十月,發了一個月的脾氣、黑了廿七年來的口鼻
嬲到一個我唔擺上塊面度我會內傷至死的地步

今日三句告訴媽媽所有,她即說體驗過就不要再做了
以上只是媽媽愛女心切的回應,而愛女我擁有邊度死邊度翻生唔輸得的脾性(呢D咪有思想囉)

我都係公主。但我識執叉。

---

十月,精神嚴重透支
發脾氣的同時不停反省自已
結論是…

如果只係因為咁而唔歡hee,咁我都幾幸福呀 

---

那晚聽到別人的嫲嫲跌傷住院了
不難想象在車廂中我要用幾大的力氣去忍住水腫

水腫是可以的,但總不至於在任何人前都腫吧

---

講完,又有奶茶飲,si 服曬!


9.26.2013

約定 2243

上年你離港前一晚,我地跑到廣場吹最後的水
我對你說我打算放空腦袋游出大海
你對我說要over 那對bling bling 的雙眼在比利時新開始
然後我地談到我們的online campaign及明年今日魚蛋粉

這一年
我游走出去,連大腿根都走粗了,笑得更快樂了 (愛上Louis了) .
而你的比利時生活亦"美滿幸福心花怒放",車算過山但終會回到起點
多謝你將奶奶們帶比最流籮的流籮 wahahhahaha
我們算是Moved 少 on吧!

今日我煮個午飯(加熱系)、落郵局、去銀行、買奶茶、煲劇篤zoo keeper、玩頭髮…
你呢?

今晚沖杯奶茶high下
然後讚一讚天歇的記性啦!

最明顯是… 倆位都好褔氣了 wahahahahha

9.12.2013

..... 0408


你好愛我。走出車廂前問:我地幾時再見?//:下星期就返//:但係你之後又走//:下星期見()!出車五秒後電話響了。十X年仍愛如潮水,浪漫好緊要。阿真愛,我地今年幾時去度蜜月? lol


在高原地方EQ失控了,平日金子般的親切全off mode!上一次超霸雷霆對象是你吧,給我unlimited 大的樹lone。很需要說對不起,但不用再見喇


高原後情緒大混亂,depression大解放。滿腦瑣事,給我喝一奶茶時間去解心結!


好想到古巴好想好想好想到古巴,one stop solution, 要再許多D

HAPPPY BIRTHDAY MY DEAR HKDland (Kiss) 

7.03.2013

630 1944

每年6.30我都會不停 flash back 那晚的畫面
妳離開令我癱瘓,四年每一秒每一句每一畫面都即時鼻酸水腫
太愛您,解不了

神推鬼oung地跟你提起了她,你面帶極燦爛笑容說
If you really can't hold your tears then don't. If anyone asking you about her, so be it and cry it out.
最簡單的一句將我引爆然後重組然後感動然後再水腫

期待吧!癱瘓後的大步走絕對會更奔放

繼續愛一世愛,my dearest always in mine!




Thanks Mr. Luck

6.17.2013

Belgique months 0526

三個半月過得好快

每星期盼望星期五的Shabread,星期日的小朋友 (特別是Louis),星期一出去玩,星期二三名正言順係廚房流籮無夜街、無人約、無地道奶茶檸茶、無中國菜、無wou wou… 最長時間連續地咁樣loop3個星期,我都好奇自已做左d乜呢?點解唔覺得悶既?

活係一堆癡線咁好人既堆中,你會有聽不完既cava式關心,會聽得出好努力既英混法式傾計、會被派去做最簡單的流籮雜務、會比個包櫃我榨、會一日不見如隔六秋的錫面招呼、會自我反省(例如:佔有慾是不是過強 -spiritual中最高階的課程)、會係零監察零訓話下double check自已做既野、會切三個鐘飽都豪無怨言、會收到手作禮物#1、會有個我心愛的男人叫我留低、會有個我心愛的男人堅信我返香港只係為攪visa #2夠唔悶有餘吧!只係三個半月(實際只係70日係間屋) 已經綁起千絲萬縷的關系的情感的掛住,死穴、真愛吧!

Thanks Mr. Luck, Thanks Cubaner, Thanks all my dearest’s! 
Always share our luck out! 活演天真爛漫!

#1 - 值得詳談的禮物觀
#2 - 值得詳談的男人