我在發熱.發亮
而家,無論男聲女聲高音低音走音同auto靜音都難唔到我喇!
sth to do, sth to love, and sth to hope for
尋晚係日本返黎
轉季掃貨掃得好開心,無憂無慮見野就買咁過左幾日
左一袋右一袋推兩袋返黎
買野比錢買野碌卡買買買…
今晚睇到一百萬人的故事
伯伯每星期賣一箱香蕉過活,無靠政府,自力更新
婆婆一個月只有三千九,要租要食
弟弟一個月十蚊零用錢,儲七蚊,三蚊買包糖撐兩個月
伯伯三點開檔,風雨不改,但唔保証每日有生意
小朋友由有夢想到無,因為無期望就無失望
…
我呢?
買狗仔衫貴過自已著、有十蚊用九蚊、三點訓覺四點食tea…
呢D唔係曬命唔係威
而係我終於知自已的hea其實係無知
自已的大洗其實係低能
幸褔、幸運係非必然的,擁有係bonus
自責、成面鼻涕係對自已無能的埋怨…
你呢?
貧者越貧富者越富
我地可以擺脫嗎?可以幫手嗎?
一個好節目,介紹比你
《一百萬人的故事》
sms
"I dun hv enough money to let you buy
but sure enough for you eat"
so sweet, fds!
cant wait to meet you both n give you the gift
100% sure all of you luv you own one
if not, I wont bring back like a dog.
taken with my darling yan ying burn hahaha